“The words we speak may indicate:A heart that’s filled with pride;But godly self-control displays:The Spirit’s work inside.”
—Sper
http://faith-iyee.blogspot.com/ [Walk with Jesus♥]

Sunday, May 8, 2011

我很感激

这两天 我都很忙
星期六下午 我去了City Harvest Church (Near Sunway Pyramid)
那里很多都是年轻有活力的年轻人学院生
所以肯定的是 所有表演 所有preaching 和Short film
都是围绕着关于我们年轻人的故事
关于生命 关于梦
这次的主题 是双亲节
如果我昨天没有去 真的是我最大的损失
Message:
Not because of who I am, but because of what she has done.-Your Mother
Make her proud for who you are. Love her with all your heart and soul.
Take a step forward.
我只能用棒形容这一切的一切 所有的舞台表演 所有的youth
认识你们每一个人 真的让我很感恩
这里 真的谢谢Harry Wong
虽然 他是比我还迟 to be a Christian
可是 他很有passion  加上思想比较成熟
所以其实 时间真的不是问题 而是你有没有做好你自己
由于本人 性格有时候很懒散 所以在某种程度上 我很容易没有Passion
他拉我一把
他常为我向上帝祈祷 他带我回到God的世界
他给了我很多的鼓励 他给我很多的祝福
他把手搭在我肩膀说: IyeePoon IyeePoon...God bless you. I will pray for you..:).
他总是让我 有很尴尬和paiseh 的感觉 哈哈
(因为基本上我常"zat" 他多过说些好听的话 而他却不计较地鼓励我)
哈哈

还有Alvin Boey 这个朋友
他给了我太多的感动了 真的
我每次都被他搞得感动到不懂要讲什么话才好
就连今天的母亲节也一样 他总会不要让我觉得被忽略
他是好朋友 更是哥哥
他对God的爱 超过一切
以前我只是表面上知道 可是当我真正感受到的时候
我的心 是完全被感动的
他教会我 面对所有的挫败和困难
和Harry Wong 一样 会把手搭在我肩膀上鼓励我
做古灵精怪的动作逗我笑
(对我来说 心是感觉到很温暖的 那是就算你不必说太多的话 你也会觉得有一股力量 告诉你所有的事都会变得ok了 )

我对他的感激 不能只用一句谢谢形容 尽管我对他说了不知道有多少遍谢谢
他不要我说谢谢 他说 你觉得我们都是你的祝福对吗?
那么我想告诉你 你的出现 才是给我和教会里每一个人的祝福
可是 不管怎样 我还是想说 没有了你们 也不会有今天的我

每一次 Worship的时候 我的眼泪就像决堤似的狂掉下来
那不是难过 而是每当我听见音乐和歌声时 我都会想起God对我的好
祂带来了一班很棒很棒的人到我身边 祂改写了我的生命
因为 这个世界不完美 住着不完美的我们
所以才有悲伤 难过 妒忌 生气 虚荣
眼泪掉下 全都是因为感激

Dear God,
You granted me lots of blessings in life. You bring bunch of awesome people beside me to encourage me, to lead me, and to give hope. You restore a broken heart to this sinful world. You restore my hope. God, I really feel so thankful for everything, yes, is everything... I want You to know that I, me, will appreciate everything you give to me. I will love. I will smile. I will shine. I put my faith on Your promises for me. God, I pray that I would walk in your way forever. Follow your commandments and mingle with your children.
In Jesus name I pray, " Amen."

晚安

No comments:

Post a Comment